Zondag 10 mei parkeerde de ‘Belgian Corvette Club’ zich weer op de oevers van onze jachthaven.
Na een rit door “het land van Waas” stond er een kort tochtje op het water van de Moervaart gepland. Een viertal schippers van onze club namen de autoliefhebbers mee. Daarna werd er afgesloten met een diner in onze Kantine.
BEREIKBAARHEID JACHTHAVEN
Jullie hebben het misschien al gemerkt, maar we hebben een nieuwe toegangsweg. We moeten niet langer onder de Spanjeveerbrug rijden maar wel er naast langs de kant van Sint-Kruis-Winkel. Sinds vandaag is onze geliefde brug naar de eeuwige rustvelden gevaren. De jachthaven is dus nog enkel bereikbaar via Sint-Kruis-Winkel tenzij je met de fiets komt, dan biedt de tijdelijke fietsbrug soelaas.
Donderdag 14 augustus vertrokken de amfibievoertuigen vanuit onze jachthaven in het kader van een internationaal treffen. Zo was er een mooie variëteit aan rijdende boten of noemen we het varende auto’s?